sobota, 20 października 2012

Jesienny spacer...

Dziś była piękna, jesienna pogoda. Postanowiłam to wykorzystać. Złapałam aparat, smycz, płaszcz i wybrałam się na spacer z moim psem...


Powietrze było przesiąknięte zapachem palonych liści, a snopy światła padały przez kolorowe liście. O wiele bardziej lubię kiedy mi jest ciepło, niż zimno, ale uważam, że każda pora roku na swój sposób jest niesamowita.


Mojej labradorce też miło się spacerowało
( przynajmniej tak wnioskuję, bo wcale nie chciała wrócić do domu).




 Mam nadzieję, że i Wy dobrze spędziliście dzisiejszy dzień- tak jesienny...
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli!

2 komentarze:

Paulina K. pisze...

Ale masz pięknego psa ;) Polska, złota jesień zawitała.

Medżik pisze...

Bardzo ładne zdjęcia i kiedy u nas za oknem biało to z przyjemnością się patrzy na tą piękną jesienną aurę :)