środa, 18 kwietnia 2012

Piękny fartuch i o tym, że wiosna już się zadamawia

Wiosnę widać już praktycznie wszędzie. W miastach, ogrodach i lasach. Z pogodą jeszcze różnie bywa, ale to nie problem kiedy drzewa zaczynają wypuszczać pąki, kwiaty kwitnąć, ptaki śpiewać,a my sami stajemy się radośniejsi i przepełnieni nowymi planami i pomysłami, przynajmniej tak jest moim zdaniem. Zawsze kiedy przychodzi wiosna poprawia mi się humor, a w mojej głowie tworzy się coraz to więcej szalonych myśli! :)



A teraz o fantastycznym...

 FARTUSZKU

 z piękną kieszenią w kwiatowe wzory i groszkową tasiemką...

uszyty przez moją kochaną Siostrę.
Zawsze marzyłam o takim i pewnego dnia moje marzenie się spełniło.:* Serdecznie Ją pozdrawiam, a Wszystkim życzę miłego wieczoru!

5 komentarzy:

Medżik pisze...

Niby wiosennie już tylko czemu tak zimno? Mam nadzieję, że fartuszek będzie Cię motywował do gotowania i będziemy mogli tu podziwiać Twoje kulinarne przygody :) Zdjęcie z tulipanami jest śliczne.

Medżik pisze...

Zapomniałam dodać, że blog w nowej szacie jest bardzo ładny i bardzo mi się podoba.

Acacia pisze...

Dzięki :**

Anonimowy pisze...

Bardzo ładny fartuszek i wiosenne zdjęcia :) Szata graficzna i logo również zmienione na pozytyw !

Emma pisze...

Cudny fartuszek! :))