poniedziałek, 17 września 2012

Candy!

Już od dłuższego czasu zamierzałam zrobić moje pierwsze candy, ale ten moment nadszedł właśnie dziś! Mam nadzieję, że ten drobiazg Wam się spodoba i przyda.


Jak widać na zdjęciu są to papierowe foremki na babeczki i małe flagi, by upieczone muffinki oprócz tego, że będą pyszne, ładnie wyglądały. ;)

By wziąć udział w Candy:
  1.  Pozostaw komentarz pod tym postem.
  2.  Jeśli masz bloga zamieść na nim informację o moim candy. (jeśli bloga nie posiadasz to podaj swój email)
  3. Mile widziane byłoby zostanie obserwatorem. ;) 
 Losowanie odbędzie się  8 października.

Życzę miłej zabawy i powodzenia!

24 komentarze:

Medżik pisze...

Tym razem ustąpię miejsca innym, ale info o candy zamieszczam u siebie :)

fafarfalla pisze...

powodzenia i wielu nowych obserwatorów. Info już u siebie zamieściłam :)

Alojka pisze...

zgłaszam się również
warunki spełniłam

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się...
kamcik.87@gmail.com
Pozdrawiam :)

seduszko pisze...

bardzo poproszę:)))
bmarzena2@gmail.com
pozdrawiam:))

Paulina K. pisze...

Z chęcią się zgłoszę ;) Obserwuję jako Kruszynka. Email : kobietazakolkiem@gmail.com , baner na kobieta-za-kolkiem.blogspot.com

Paulyntolyna pisze...

Co za śliczności! Warunki spełnione:) Pozdrawiam

Elficzna pisze...

z chęcią wezmę udział. piękna nagródka! kocham piec muffiny więc będzie jak znalazł :)
Obserwuję jako: elficzna
Banerek umieściłam u siebie na blogu :)
elficzna.blogspot.pl

Magdalena pisze...

Przeurocze candy :) Marzenie, urządzić "garden party" w takiej oprawie. Obecnie, przez pogodę, będzie to chyba "house party", ale co tam, ważne, że w różanej oprawie :)

vivi22 pisze...

ja też poproszę taki zestaw oczywiście jeśli szczęście mi dopisze... Pozdrawiam

Pani Motylkowa pisze...

Super zestaw !
Ja również chętnie zapisuję się do wspólnej zabawy :)
Bloga obserwuję, banerek też wstawiłam u siebie.

Pozdrawiam,
Ania z bloga www.pani-motylkowa.blogspot.com

Aleglodomorek pisze...

Zgłaszam się, takiego candy nie odpuszczę! Zakochałam się w tych foremkach :)

Lolinka pisze...

Zgłaszam się bo są cudne. Ach te papierki...

Andźka pisze...

Piękny prezent. Też się zgłaszam! :)

Anonimowy pisze...

Cudowne! nutinka112@gmail.com
Oczywiście zgłaszam się

Anonimowy pisze...

Nigdy w życiu nie widziałam piękniejszych papilotek!
Zgłaszam się i obserwuję :)
dominika.torenc@gmail.com

Piecuchowo pisze...

spodoba, przyda, pewnie,że tak, dla takich pożeraczy babeczek, tez pytanie. zapisuję sie z największą przyjemnością. I zapraszam do mojej zabawy

Blondynka w Dubaju pisze...

I jaaa i jaaa :))

Zglaszam sie!


www.dziewczynaaraba.blogspot.com

niebezpiecznie natchniona pisze...

Ja też stanę w kolejce. Mam swoje ukochane babeczki bananowe, które pięknie wyglądały by w Twoich cukierasach. Dodałam do obserwowanych.

Kulinarne graffiti pisze...

I ja się zgłaszam, przepiękny zestawik, Nie przepuszczę takiej okazji ;)

sofii14@o2.pl

Dodaję też twój blog do obserwowanych ;)

zufik pisze...

Ale cuda! Zgłaszam się, banerek już wklejam u siebie.
Byłabym wniebowzięta gdybym mogła te cuda użyć na urodzinki mojej małej córeczki;) pozdrawiam

teenager ;) pisze...

zgłaszam się ;)
daria96_96@o2.pl

Anonimowy pisze...

Widzę, że blog się przyjemnie rozwija :)
A jak zabawa, to i ja się zgłoszę! Jeśli szczęście dopisze to będę musiała chcąc nie chcąc zabrać się w końcu za pieczenie :*

helaramatowska@wp.pl

Cooki pisze...

Ohh jakie śliczne :) Oczywiście, że się zgłaszam. Banerek na pasku bocznym http://cookis-world.blogspot.com/